لینکدین چیست؟

شاید شما کلمه " LinkedIn " را شنیدید که توسط همکارانتان در محل کار گفته شده است ، توسط همکلاسی های خود در مدرسه ذکر شده است یا توسط یکی از دوستانتان که در جستجوی شغل جدید هستند صحبت شده است. اما LinkedIn ، به هر حال چیست؟

 
 
 
 
 
 

به عبارت ساده تر ، LinkedIn یک شبکه اجتماعی برای متخصصان است. این مانند فیس بوک برای حرفه شما است.

 
 
 
 
 
 

با وجود یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی امروز ، بسیاری از مردم هنوز نمی دانند که LinkedIn قرار است از آن استفاده شود یا اینکه چگونه می توانند از حضور در آن استفاده کنند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد آنچه که این پلت فرم بی نظیر ارائه کرده است می دانید.

 
شخصی در لباس شخصی که مشخصات پروفایل آلتون آلن را در LinkedIn مشاهده می کند

 

معرفی مختصر به LinkedIn

این که آیا شما یک مدیر بازاریابی در یک شرکت بزرگ هستید ، یک صاحب مشاغل که یک فروشگاه کوچک محلی را اداره می کنید یا حتی یک دانشجوی سال اول کالج است که بعد از فارغ التحصیلی به دنبال اولین شغل خود می باشید ، LinkedIn برای هر کس و هر کس که علاقه مند است زندگی حرفه ای خود را بیشتر انجام دهد به طور جدی با جستجوی فرصت های جدید برای رشد شغل خود و ارتباط با دیگر متخصصان.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شما می توانید LinkedIn را به عنوان معادل فناوری پیشرفته برای رفتن به یک رویداد شبکه های سنتی که در آن می روید و به صورت حضوری با سایر متخصصان ملاقات کنید فکر کنید ، کمی در مورد کارهایی که می کنید صحبت کنید و کارت ویزیت را مبادله کنید. این مانند یک رویداد بزرگ شبکه مجازی است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

در LinkedIn ، با افزودن آنها به عنوان "اتصالات" شبیه به نحوه درخواست یک دوست در فیس بوک ، با مردم شبکه برقرار می کنید شما از طریق پیام خصوصی (یا اطلاعات تماس در دسترس) مکالمه می کنید و تمام تجربه و دستاوردهای حرفه ای خود را که در یک پروفایل منظم و منظم درج شده اید برای نشان دادن به کاربران دیگر دارید.

 

LinkedIn از لحاظ چیدمان و ارائه ویژگیهای گسترده به فیس بوک شباهت دارد. این ویژگی ها به دلیل اینکه از حرفه ای ها پشتیبانی می کنند تخصصی تر هستند ، اما به طور کلی اگر می دانید چگونه از فیس بوک یا هر شبکه اجتماعی مشابه دیگری استفاده کنید ، LinkedIn تا حدودی قابل مقایسه است.

 

 

ویژگی های اصلی LinkedIn

در اینجا برخی از ویژگی های اساسی که این شبکه تجاری ارائه می دهد و نحوه طراحی آنها برای استفاده حرفه ای ها ارائه شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

صفحه اصلی:  هنگامی که به LinkedIn وارد شوید ، فید خانه منبع خبری شما است ، پستهای اخیر را از ارتباطات خود با سایر متخصصان و صفحات شرکت شما دنبال می کند. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نمایه: نمایه شما نام ، عکس ، مکان شما ، شغل و موارد دیگر را در بالا نشان می دهد. در زیر آن ، شما می توانید بخش های مختلف مختلف مانند خلاصه کوتاه ، تجربه کار ، آموزش و سایر بخش ها را به طور مشابه با نحوه ایجاد رزومه سنتی یا CV تنظیم کنید.

 

شبکه من: در اینجا لیستی از تمام حرفه ای هایی که اکنون در LinkedIn با آنها در ارتباط هستید ، پیدا خواهید کرد. اگر ماوس خود را از بالای این گزینه در منوی بالا معلق کنید ، می توانید تعدادی گزینه دیگر را نیز مشاهده کنید که به شما امکان می دهد مخاطبین اضافه کنید ، افرادی را پیدا کنید که ممکن است آنها را بشناسید و فارغ التحصیل شوید.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مشاغل: انواع لیست مشاغل هر روز توسط کارفرمایان در LinkedIn ارسال می شود و LinkedIn بر اساس اطلاعات فعلی خود از جمله موقعیت مکانی شما و ترجیحات شغلی اختیاری که می توانید آنها را تکمیل کنید برای دریافت لیست های شغلی مناسب تر ، مشاغل خاص را به شما توصیه می کنند.

 

علایق: علاوه بر ارتباطات خود با متخصصان ، می توانید علایق خاصی را نیز در LinkedIn دنبال کنید. اینها شامل صفحات شرکت ، گروههایی با توجه به موقعیت مکانی یا علاقه ، بستر SlideShare LinkedIn برای انتشار نمایش به صورت اسلاید و بستر Lynda LinkedIn برای اهداف آموزشی است .

 

نوار جستجو:

 LinkedIn از ویژگی جستجوی قدرتمندی برخوردار است که به شما امکان می دهد نتایج خود را مطابق با چندین فیلد قابل تنظیم مختلف فیلتر کنید. در کنار نوار جستجو روی "Advanced" کلیک کنید تا متخصصان ، شرکتها ، مشاغل و سایر موارد خاص را پیدا کنید.

 

پیام ها:

 هنگامی که می خواهید مکالمه ای را با یک متخصص دیگر شروع کنید ، می توانید با ارسال پیام خصوصی از طریق LinkedIn این کار را انجام دهید. همچنین می توانید ضمیمه ها را اضافه کنید ، شامل عکس و موارد دیگر شوید.

 

اعلان ها: 

LinkedIn ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، دارای یک ویژگی اعلان است که به شما امکان می دهد هنگامی که توسط کسی تأیید شده اید ، دعوت شوید که به چیزی بپیوندید یا از آن برای استقبال از پستی که ممکن است به آن علاقه دارید ، استقبال کنید.

 

دعوت نامه های در انتظار:

 هنگامی که متخصصان دیگر از شما دعوت می کنند تا با آنها در LinkedIn ارتباط برقرار کنید ، دعوتی را دریافت خواهید کرد که مجبورید تصویب کنید.

 

اینها اصلی ترین ویژگیهایی است که در هنگام ورود به سایت LinkedIn و ثبت نام در یک حساب اصلی متوجه آنها می شوید ، اما می توانید با کاوش در سیستم عامل خود به برخی از جزئیات و گزینه های تخصصی تر شیرجه بزنید. حتی ممکن است بدانید که شما علاقه مند به استفاده از خدمات بازرگانی LinkedIn و / یا حساب های Premium Premium هستید که به کاربران امکان ارسال شغل ، استفاده از راه حل های استعدادیابی ، تبلیغات روی سکو و گس

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها